Hari Ini...Frust Banget...


Bermula la semula ruangan ini. Setelah agak sekian lama ditinggalkan kerana terlalu sibuk dengan urusan kerja. Malam ini, memanglah tersangat frust. Grrr...punyalah baik setup laptop baru ni, kenkonon nak install autocad. Semangat ni dapat job baru. Lama tak dapat job. Rejeki kan. Sekali tak boleh running plak. Huhuhu....tension gue.

Maklumlah, aku ni bukanlah programer handalan kaaannn. Tak sesuai ke or version autocad aku tu tak sesuai dengan window baru ni? Nampaknya kena rujuk pakar ni. Siapa lagi kalau bukan En. Odi kita. Haha...nak call dah malam sangat plak. Kan orang tu baru nak lena, kena kacau plak. Nampaknya tak dapatlah aku nak start keje malam ni. Postpone la ni.




nota kaki cagu : customer bagi masa sampai hujung minggu ni jerrr...sempat ke?
jawapan - insyaAllah, walaupun aku cuma pelukis pelan cabuk...hehehe...c the leg la...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top