Bila Dok Umah Sensorang...

Huiii la badan, demam ye. Alhamdulillah...Baru hari Ahad lepas berbisik kat hati aku "dah lama tak demam, Dia tak sayang aku lagi ke?" Terus esoknya tak sedap badan. "Owh...mudahan" aku cuma insan biasa, mungkin natijah dari kesibukan aku kerja ini lah hasilnya setelah bertahan lama akhirnya total connected load badan aku dah tak boleh nak cater bebanan kerja yang entah apa-apa. Semalam pergi klinik tak sangka plak Pn. Doc Hafsah bagi m.c. 2 hari. Dia faham kot. Terbaek lah doc. Nanti pergi klinik doc lagi lah. Tak gitu. Nanti bagi m.c. lagi k. Haha. Ooopss.

Tapi dari semalam HP aku ni tak reti nak dok diam, asik berdering jek. Nak tutup kang itu je HP dan nombor yang aku ada. Nombor 012 dah kena terminated sebab tak topup melebihi tempoh yang ditetapkan. Haha. Sayangnya tapi nak buat macamana kan. Jarang pakai. Nak singgah kedai beli topup pun tangguh-tangguh. Menjawab lah sendiri. Karang dibuatnya ada apa-apa perkhabaran dari orang kampung kan susah plak kan. Last-last silent kan aje. Tengok miss call, selected je mana yang agak penting nak call balik. Abis ceciter. Kaann. Bingit lah telinga. Boleh?

So, tak tau nak buat apa kat umah ni sensorang nampak baju kat bakul melambak plak. So ini lah hasilnya. Dari dok terbaring je ngadap tv baik tolong wife lipatkan baju.  Entah rupa apa orang laki lipat baju kan. Tangan kaso kan. Haha. Tak secantik tangan lembut pompuan lah kan. Tak apa lah, dapat bantu sikit-sikit pon ok kan dari dok melahu je. Itu bukan saya namanya. Saya kan pantang.


nota jeleh : dapat sms sok ada teknikal meeting kat site balai bomba Batu Pahat. Menciksss....Nak sambung m.c. boleh tak???

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top