Oh..Oh..Qarin Dah 3 Bulan lah...

Baru lepas kena injection dengan Doc. Isa. Berat saya sudah 6.75kg lah. Hehe. Saya tak nangis pun kena inject. doc cakap kulit saya dah tebal tu yang rilek je. Hahaha. Tapi doc nasihatkan suruh tukar susu sebab Qarin macam ada alah sikit. Entah lah, mata doc kan, kalau tengok dari mata kero aku ok je. Tapi memang kerap kena ruam pun. Doc suruh tukar susu soya lah. Tak ke makin bam-bam saya nanti? Risau obes plak nanti kan. Wat to do?

Cer tengok macam muka abah dia tak? Kalau perasan mulut kitaorang sama. Hahaha. Cuma versi bam-bam memang kompom lah ikut ibu dia kan. Huhu. Macam kata Tokmama dia, kalau pagi macam muka ibu dia, bila petang plak ikut muka abah dia. Boleh gitu plak. Tak kisah lah yang penting Qarin sihat. Tapi macam dah kena batuk-batuk tu. Sian Qarin. Abah amik sakit Qarin je ok. Aku pun dah start batuk-batuk ni. Risau tambah jangkit kat dia plak. Mudahan tidak lah.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top