Lepaskan Penat So kita Ke Legoland..

So, majlis kenduri pun dah selamat selesai semuanya, sedara mara pun dah bergegas balik ke tujuan lain masing-masing. Adik dan abang ipar aku pun dah balik awal pagi, kena kerja petang katanya so tinggal lah mak dan adik aku. So, mana nak bawak dia orang ni berjalan ye. Tak kan nak dok rumah aje kan. Pada mulanya aku just start kereta dan memandu tanpa arah tujuan yang pasti. Ikut je stereng kete aku. Kalau ke kanan, kanan lah. Kalau ke kiri, kiri lah. Tiba-tiba sampai plak kat Legoland, tersenyum lebo lah wife aku. mana taknya dah berapa kali ajak aku wat dono je kan. Kira rejeki mereka lah ni.

Nak masuk parking punya lah jauh. Penat jalan, lagi-lagi gendong MQR. Ramai juga yang beratur nak dapatkan tiket. Ok then, let picture talk ok.

















Nak Cool Blog pun kena amik no. dunia...dunia...

Kenapa amik gambo tempat yang sama ek? Sebab tak ada tiket nak masuk dalam lah. Haha. Mahal sangat lah tiket nya, lebih baik beli beras. At least jejak kaki kat sini sudah lah kan. Kalau ada rejeki terpijak sok boleh lah fikir 10 kali nak masuk dalam nanti.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top