Bowling....Plak....

Pergh...Bisa sengal tangan aku ni. Gara-gara temankan wife aku berlatih main bowling ni. Maklum la kan, malam sok ada tournament bowling antara department syarikat dia. Aku bagi sokongan moral je. Hehe. Tadi pergi main kat Danga City Mall. Meriah juga. Main 2 game je tapi tangan dah kebas dan sengal. Apeda aku ni. Hehe. Tak biasa main kan, tapi ok apa kan. Dapat gak release tension bekerja. 

Tak pandai main pun asal baling bola bowling tu kena pin orait la tu. So far, tak ada masuk longkang lagi. Dapat juga la strike 2-3 kali. Hehe. Before this ada main juga, tapi tak la sesengal malam ni rasanya tangan ni. Nape ye? Siap kebas lagi tu. Owh maybe aku pakai bola berat sikit kot malam ni. Ye la...ada betul juga. Baru saiz 11 berat ke??? Ehem.....berat la bagi orang kudud macam aku ni, kaaaannnn. Rasakan kamooo...


"So hopefully wife aku dapat la buat yang terbaik malam sok ni....amin...tak menang tak apa. Jangan sampai terpeleot tangan suda...hehehe..."




nota kaki cagu : jangan serik plak k...
jawapan _ tak ada la, ok apa..serononnn...ramai-ramai kan...lepas ni nak main badminton plak la...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top