Tak Sangka Lagi...

HARIAN METRO
KHAMIS, 30 DISEMBER 2010
24 MUHARRAM 1432


Hmm..bukan tajuk utama ini yang menjadi perhatian aku sebenarnya. Tetapi kandungannya di muka surat 26 sekali lagi memaparkan tentang apa yang telah berlaku kepada arwah abah. Baru sekarang aku sempat update di blog ni. Hmm...kesibukan kerja membataskan segalanya.



Tapi kali ini agak berbeda. Kelihatan gambar emak (berbaju kurung biru) sedang menceritakan sesuatu kepada Timbalan Ketua Umno Bahagian Bakri iaitu En. Mazlan Sabari. Mungkin tidak keterlaluan aku katakan inilah antara hikmah daripada apa yang telah berlaku. So, mudahan dapat mengelakan perkara yang sama berulang. Kesedaran penduduk pun bertambah. Alhamdulillah, Jutaan terima kasih juga kepada mereka yang begitu mengambil berat dan prihatin terhadap apa yang berlaku pada keluarga kami. Memang tidak disangka. Aku dapat rasakan arwah abah adalah seorang yang begitu istimewa. Cuma aku je yang tidak begitu sedar semasa hayatnya masih ada. Abah memang begitu.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top