Malam Yang Sepi..Pi..Pi..Pak Mat Jual Topi..Pi..Pi..

Ermm...malam ni aku rasa...rasa...rasa...sengal badan dok drive dari pagi sampai la  ke petang. Merono merene. Hehe. Tapi yang best ada ke patut aku bleh mengarahkan bos aku pergi majlis penyerahan projek aku kat Pasir Gogok sana. Hehe. Ye la kan, penyerahan managing derektor la kena pergi. Kasi orang kenal sapa bos aku kan. Ni orang ingat aku bos je. Aku dah buat pakatan dengan second bos aku. Haha. Semua melarikan diri. Hik..hik..Aku membawa diri hingga ke Simpang Renggam, second bos aku plak melarikan diri ke Kota Tinggi. Canteekkk...

Ok, cerita lain la plak. Cerita fasal kilije sampai sok pun tak sudah. Nanti bleh buat my blood go upstairs u know. Wachaaa. Bila dah go upstairs mula la nafsu makan aku melampau. Hehe. Tak juga la. Aku ni bukan betul kan, nanti tiba-tiba kan mula la teringin nak itu dan ini. Terutamanya bab makan la. Kalau ada rejeki lebih tu kongsi la dengan wife kan. Bes tu...nak kongsi dengan sapa ek...hehehe. So, malam semalam terjadi la perkara tu. So share some pic la. (sebenarnya dah tak ada ide nak tulis ni tapi sebab malas nak layan Anugerah Skrin ni, tu yang cari ide jugek sampai dapat)



Yummy, jalan-jalan ke JJ Bukit Indah singgah la ke restoren ni. Akceli pernah pergi restoren ni dulu. Not bad la. so boleh rekemen la. Tapi datang kali kedua ni, tetap dengan menu yang sama. Maklum la aku kan, susah nak jemu dengan sesuatu tu. Bila cukup syarat dengan yang aku suka memang melekat la. Yang penting ada sayur dan berkuah. Haha. Tak mok jugek.


Ini dia Tropika Tea. Boleh jadi peberet ni. Memang sodap. Telan air liuq suda. Macam-macam buah ada dalam. Senang kata cukup rasa la. bagi aku la. Citarasa aku ni lain macam sikit. Cita rasa orang kampung. Or, lebih tepat lagi orang jawanese. Hehehe. Yang masam-masam ni memang kegemaran. Tapi orangnya tetap manih gitu. Uweeekkss.


Ini menu untuk wife aku. Biasalah, stik ni pun boleh tahan juga. pon sodap. Dikombinedkan plak dengan air sprite. Sure tangkap leleh punya. Waaaahhh...jadi makin lapo plak ni citer fasal makan. Sat lagi ni musti buka peti ais cari apa yang boleh di telan. Tak kan nak makan megi plak. Hehe. Tak elok tu.


Kan aku dah cakap, kalau aku tengah makan tak usah la nak bertegur sangat. Hehehe. Haaaiiii, tu la salah 1 perangai aku. Susah nak bercakap kalau tengah makan. Wife kat sebelah pun tak terlayan. Hehehe. Tapi dia dah masak dengan tebiat aku ni. So...peace....Sempat plak dia amik gambo ni.


So, disebabkan majuk sebab tak dilayan oleh suaminya yang sedang kusyuk makan, maka untuk menghilangkan kebosanannya mula la tak henti-henti dia klik gambo sendiri. Hahaha. Wat to do. Tak apa, malam ni abang belanja. Hehehe.




nota kaki cagu : makan...makan....makan....
jawapan - hmmm...apa yang mak makan ek....hmmm...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top