Mangan-Mangan n Mentong-Mentong Sebelum Ramadhan Tiba..

Perkara makan dan aku memang tak dapat dipisahkan. Ceh..semua umat memang tak boleh hidup tanpa makan kan. Apeda aku ni. Tapi tu lah, kalau bab-bab makan ni memang susah aku nak tolak kalau kena pada tempat dan seleranya lah kan. So, demi untuk menunaikan hajat orang nak belanja kan dan seterusnya mencapaikan "kengidaman" wife aku nak makan steamboat maka dengan terbuka hatinya kami pun ke 1 lokasi ni lah malam sabtu lepas. Namanya Okid Ria kat Taman Gaya, JB. Makan ramai-ramai ni memang lah seronok. Seronok bangeten lah senang cakap. Sebenarnya, aku bukan lah kenan sangat nak makan steamboat ni, gitu-gitu je lah. Ok.


Macam biasa, owner enterframe dolu.

And, co-pilot yang ngidam. Huhu.

Jom main masak-masak.

Ehem, aku vege jer...gilo apa. Tak dan gue nak vege. Sampingan je ni.

Cik Dila tukang belanja dan dia lah yang makan paling banyak. Haha.

Macam biasa, En. Pegawai dan Cik Sue Tiram selalu menemani. Makan eskrim plak.

Sejak dah 3 series ni tak boleh nak telan banyak. Gelebak je rasa.

Jeles tengok En. Pegawai mamam eskrim, gue pong nak jugak. 2 skali. Haha.

Muka-muka orang "kewareken". Masing-masing dah fikir nak buka apa 1st pose sok.

Muka orang yang puas bila hajat ditunaikan. Murah rejeki malam tu.


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top