Nak Jalan Jauh Ni...

Nampaknya harinya telah sampai. Alhamdulillah panjang umur lagi. Erm, cuma belum jejakkan kaki kat sana je lagi. Harapnya terlaksana lah. Ada rejeki lain plak nanti bleh pergi umrah kan. kena seimbangkan lah. So, hari ni bersiap apa yang patut. Pakcik dah pesan jangan bawa baju banyak-banyak. Beli kat sana je nanti. Kalau boleh yang dalam sekali. Apa ke gila pakcik aku ni. Haha. Agak-agak lah. Itu strategi nak kurangkan berat bag lah. Nantikan nak shopping banyak. Aduyai, tak adalah nak shopping sangat pun.

Apapun, petang ni lepas kerja kenalah bertolak ke Kajang. Esok flight pukul 9.45a.m. dalam jadual lah. So, kereta kena servis. Buat apa yang patut dan lagi sekarang ni aku kena tinggikan lagi kereta aku. Sebelum ni aku pakai sport spring kasi lowered lah. Kasi nampak cun. Tapi dengan keadaan wife aku tengah di awal pegnen ni, agak kurang selesa lah bagi dia. Agak keras sikit je. So kena lah aku jadikannya kepada keadaan standard semula selama 9 bulan 10 hari. Hehe. So kena lah perli dengan Azli. "Wei, kereta ko nanti tinggi macam galah lah, langgar buah kelapa pun tak ada hal...haha" sungguh kurang asam statement itu budak. Tapi tak ada hal lah. Biasa je tu. Geli-geli je dengar. Hehe. Membe-membe gue kalau bab kutuk memang yang terbaek. Kutuk depan-depan lah. Gurau kaso namanya. Tapi tak pernah amik hati pun. Sepillow fren la katakan.




nota kaki cagu : Harapnya dengan izin-Nya, moga selamat semuanya...
jawapan - yeay, jadi jutawan segera lah aku selama seminggu...tapi belum tukar lagi nih...

2 comments:

Qaseh Nurani said...

ole2 jgn lupe deh!!!;)

g.o.b.e.l.l said...

OLE..OLE..OLE..OLE...OLEE...OLEEE...OLEE.OLE.OLE..OLEE...cukup la kn..hahhaaha...

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top