Xtvt Tahunan Bulan Pose Sepillow frens...10 Ramadhan 1432H...

Setiap tahun bila tiba bulan Ramadhan ni antara xtvt wajib bagi aku dan my sepillow frens adalah berbuka puasa bersama. Kebetulan dengan izin-Nya, kebanyakan kami mencari rejeki di JB. So, hubungan tu memang tak pernah putus dari zaman sekolah sampailah beranak pinak sekarang ni. Itulah keistimewaan kami. Air yang dicincang tak akan putus. Kami seperti adik beradik dah. Susah senang kongsi bersama. Kutuk bertampar perkara biasa. Tak ada amik hati punya. Masing-masing dah faham. Gasak.

So tahun ni, seperti tahun sudah, macam biasalah aku dilantik sebagai organizer tak bertauliah untuk mencari tempat yang sesuai untuk berbuka. Pada aku bukan tempat yang mahal atau murah. Apa yang penting dapat berkumpul. So, aku pilih untuk berbuka di JGCC yang dulu dikenali sebagai RJCC. Aku pun baru tau. Haha. Murah je, rm29.90/pax. Kanak-kanak bawah 5 tahun, FOC. Makanan kampung yang sesuai dengan citarasa kami yang memangnya asal dari kampung. Jawa plak tu. Hehe.


Jadinya dikepilkan beberapa kenangan buat kami :

Berkumpul dulu di lokasi kejadian. Macam lama dah tak jumpa je rasa.

Emu dan odi membesar bagai johan. Haha. Aku? maintain.

Ato dengan askar-askarnya serta mobilnya. Jauh datang dari Muo.

Kereta En. Pegawai n Odi dah macam kete JB Gangster. Huhu. Geng Hitam, termasuk la aku.

Jom masuk, masa dah time. Eh, lama tak dengar nama ni lah.

Gue punya taring dah susah nak sorok la. Wat to do. Pemanis. Cehh...

Sementara menunggu, ngobrol-ngobrol dulu, Azli dengan Emu kutuk-kutuk dulu. Biasa.

Odi dengan 2 heronya. Melekat tak boleh pisah. Paling susah nak jumpa Odi ni.

Ato macam biasa sibuk dengan SGT nya. Hehe. Pengaruh rakan sebayalah tu.

Masa dah time, yok serbu. Huhu. Alon-alon. Batalkan pose dulu yang penting.

Muka-muka juara makan. Ehem, tengok saiz la. Haha. Gue udah pencen.

Macam-macam warna ada. Mana 1 pinggan aku? Hehe.

Simple je tapi menyelerakan. Tak malu lah kalau bawa orang ke sini.

Apa menda Ato nak cakap ni??? bersungguh bebeno gayanya. Haha.

Bila dah kenyang mula la merapu. (gambar tak clear plak). Meriah.








nota kaki cagu : rasa belum lengkap sebab Ambo dan Pudin tak ada...
jawapa - wat to do, meka line Key Elll...ngumpul masa raya je nanti...

1 comments:

Qaseh Nurani said...

wah3 mkn sdp sje...mcm bes je an...nk pegi t la...msng2 btul2 mbsr bgai juara an...yg empunye blog ni tah bile nk besr xtaula...hahha!!!;p...nnt rye jgn lupe wet rye kite ek...;p..weeeeee...;)

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top