Alhamdulillah, Selesai Sudah Giliran Aku...

Hoho...rasa mengantuk pun ada ni, tapi semangat daun untuk meneruskan sesi penulisan kat blog aku ni. Hmm...Alhamdulillah, baru selesai berkemas rumah. Bukan apa, menjamu sahabat yang berkunjung ke rumah aku tadi. Rasa seronok sangat. Ye lah kan, tetamu datang bawa rejeki. Walaupun tak semua sepillow fren aku yang datang tapi dah cukup macam mewakili yang lain lah. Rasa berbesar hati sesangat lah. gumbira bukan kepalang. Haha. Terima kasih lah pada Ato dan familynya, begitu juga Odi dengan 2 orang hero otomen nya. Hehe, wife dia tak dapat ikut. Mabuk-mabuk plak, dah pengsan kat rumah katanya. Maklum lah bakal menyambut anak yang ke-3 tak lama lagi. Lebih kurang wife aku kot. Dan juga pada En. Pegawai yang membawa teman baiknya, Cik Sue Tiram. Hehe. Dah tak ada ide nak berceloteh panjang nampaknya, so kita layan gambaran je la ek. Macam biasa.


Dimulakan dengan Bismillah....

Tak mau cerita panjang, terus ke meja jamuan. Ala kadar je. Last minute kan.

Kasi enterframe sikit wife aku. Hehe. Tetamu didahulukan.

Tepi-tepi. En. Pegawai dah sampai tetap dengan baju melayunya. Kata raya.

Jangn banyak cerita, terus makan,masa dah time, nanti sate sejuk. Hehe.

Maklumlah, rumah kecitkan, so kena makan kat lantai ok. Macam biasa. Hehe.

Alamak tersnap gambar sendiri plak lah. Xoxo.

Apa mendalah yang dibincangkan agaknya, macam seyes jek.

Sempat lagi menoleh untuk berposing. Nasib baik mata tak pejam macam Odi.

Sementara menunggu, layan kuih raya dulu la yek. Semua kuih orang bagi.

Ato sampai ke malam pun cerita fasal kerja. Asik berdering je handphone nya.

Tunggangan Ato.

Tunggangan En. Pegawai.

Tunggangan Odi.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top