Ha...Ha...Ha....Amekaw....!!!

Semalam bila sampai rumah dapat memo dari pos laju yang aku terima surat berdaftar. So kena lah collect kat pejabat serahan. Oleh kerana aku kena outstation ke Muo hari ni, so agak bergegas lah aku dari Muo tadi semata-mata nak tau apa surat yang aku dapat nih. Dapat cabutan bertuah ke? Hadiah ke? Best jugak kan. Tu la, orang-orang tua kata jangan excited sangat, nanti berduka plak. Bila sampai di Pejabat Pos Tampoi seperti yang diminta, ha..ha..hambek ko!!! dapat surat saman lagi rupanya. Apa kesalahan aku? biasa lah, kena kat Hi-way Utara-Selatan ni tak lain dan tak bukan, melebihi had laju lah (133km/j > 23km/j dari 110km/j). Apa lagi. Miakaka...padan muka aku. Aduyai, kena lagi. Sekarang encik polis main sistem macam ni plak. Siap gambar lagi. Pemes kete gue. Hahaha. Tapi ni untuk bulan Julai punya baru dapat sekarang. So, untuk bulan Ogos dan September??? Pengsan gue kalau sampai surat lagi macam ni. Tapi yang eloknya, kalau bayar dalam masa seminggu kena rm150 je. Bayar je lah dari kena rm300 kalau lewat bayar lebih sebulan. 




nota kaki cagu : dah salah sendiri kan....Lu langsi Lu langsai lah...hehehe...
permintaan : boleh claim opis tak, rasa macam balik site kena nih!!!...wallaweh...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top