Macam Nak Demam Pun Ada...

Rasa tak sedap badan mula menerjah. Tekak mula terasa kelat. Kepala jangan cakap lah. Senoning semacam dari semalam. Entah mana silapnya aku pun tak tahu. Nak kata main panas, tak juga. Nak kata main hujan pun tak juga. Nak kata kerja menimbun kat atas meja ni pun tak juga. Ya apa dong!!!.

Mesti ada orang tegur aku dah gomok ni. Haha. Aku ni pantang bila orang tegur yang aku ni dah gomok. Sure badan aku jadi flat. Nape? Tak caya? Aku pun tak caya. Tapi biasanya macam tu lah. Maybe tak lah. Dah time aku dah kot nak demam kan, wat to do. Silap-silap hari ni aku half day lagi macam semalam. Suka hati aku je kan, balik rumah tutup handphone lepas tu tido. Diam-diam tak bagi tau bos pun nak cuti (kelaaaasss ko jah!!!). Dah sakit kepala tak boleh handle. Tido je ubatnya. Malas nak makan ubat, nanti jadi menjeng. Last-last sampai ke malam sakit tu tak hilang. Bila sakit kepala, 1 sen pun tak guna. Hehe. 

Hari ni plak pagi-pagi hujan rahmat dah turun. So, suasana sejuk mencengkam segala urat saraf aku sampai ke tulang sum-sum. Kepala pun jadi ketat. Macam "high" gitu lah. Apa nak jadi dengan aku ni. Dah macam pc yang antivirusnya dah expired. Lembab je nak download info. Ditambah lagi dengan lagu "Cinta Muka Buku" yang aku tak bleh nak blah nak dengar. Haha. Asik kuar lagu tu je kat "dario". Time macam ni aku lebih suka layan lagu-lagu slow rock dolu-dolu. Tapi apakan daya, aku je yang remaja purba kat sini. Budak-budak opis ni mana layan lagu macam yang aku suka. Mau kena migrain diaorang. Haha.

So, kesimpulannya hari ni mood aku swing....swing....swing.... :p


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top