Alhamdulillah...Bertambah Lagi...

Ermmm..rasanya udah agak lama aku tak meng'update'kan blog aku ni. Ermmm...entah lah. Tiada perkongsian menarik mungkin. Alasannya tetap sama. Sibuk dengan kerja dan hal-hal berbangkit. Nak ISO lagi. Audit mengaudit. Tapi Alhamdulillah, segala urusan dipermudah dan kompeni aku has recommended to received the ISO certificate after the tremendous effort by the staff, newbie and of course the boss himself lah kan. Well done. Clap!..clap!...clap!. Tapi tu lah. Ingat nak buat pakatan pembangkang kan. Tapi last minute macam biasa lah. Kesian kat bos nanti. Nak tak nak as a staff kena lah bagi yang terbaik untuk kompeni kan walaupun ada itu dan ini. Dunia..dunia penuh dengan kekejaman. Tapi biasanya kita sendiri yang menzalimi diri kita sendiri. that's the truth lah. Iye betul kan?

Ok..ok..just forget it about the company stuff and all that kind ok. So, hari ni macam biasalah rutin aku setiap khamis biasanya aku turun site lah kan. Citer kerja lagi (boringgg!!!) But that's not the point lah. Ada tujuan lain sebenarnya yang menjadikan site tu salah satunya alasan nak balik ke kampung. Hehe. Ada faham?. Bukan apa, saja nak singgah kampung ambil kain bedung, barut, tilam dan bantal yang mak aku buatkan untuk bakal cucu dia lah kan. Haha. Time is running out because this 26th Dec last check up untuk wife then dah boleh tentukan nak bersalin bila kan. Kalau keadaan mengizinkan lah. Kalau tidak kena lah tunggu due dia 23rd Jan 2012 nanti. Tapi mana tau kan, orang kata anak pertama ni kadang itu baby tak sabo nak kuar. Hoho. Just do some preparation lah kan. Kot...kot. 

Cuaca hari ni hujan sepanjang hari mengiringi perjalanan aku. Kuda aku tak payah cakap lah. Dah bertukar warna jadinya. So, nak dijadikan cerita masa on d way balik ke JB tadi, dapat miss call dari mak. Then bila call balik mak cakap adik aku si Tenty tu dah selamat melahirkan anak ke-3 nya. Alhamdulillah. Dapat baby gurl lagi. Namanya Nur Damia Qistina. Jenenge anak jaman saiki, payah arek dinyauri. Haha. Erm, boleh tahan tembamnya. 3.4kg!!! bersalin normal kat Hospital Sultanah Fatimah. Mak dia keding jek. Huhu. Yek la, anak nombor 3 kan. Orang kata jalannya dah ada. Kira macam dah letak sign board la kat dalam tu. Senang je jumpa jalan. Hehe. Bleh??? Apapun sekarang ni tunggu lah anak aku plak lahir ke dunia yang fana ini. Wahh bahasa. Susah nak describe perasaan ni.

Jom tengok baby Nur Damia Qistina yang telah di MMS kan oleh emak dia.

Nur Damia Qistina. Agak-agak apa aku nak letak nama anak aku plak ek??? Tak nak kalah jugak nih. Hahaha. 
lagi 1, aku nak bagi GPS kat anak aku bio dia senang lagi jumpa jalan. Tak payah guna sign board. Bleh??? Simboliknya lah kan. Moga dipermudahkan.


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top