My Baby Face....Hehe...

Erm, sebelum ada yang kata aku perasan sebab kata-kata dalam entry aku kali ni, baca sampai habis duluk ok. Haha. Jangan salah faham plak. Aku tak maksudkan yang muka aku ni macam "baby face" ye walaupun ada lah sikit-sikit kan. Haha. Apa pun check up yang lepas pindah klinik ke Perdana Maternity sebab wife aku nak bersalin kat sana. Kemudahan kat sana pun ada lebih sikit dan yang best ada scan 3D. Tengok doktor dan staff pun sangat profesionalisma. So, excited la ek nak tengok muka baby. Baru best. Hehe. Macam tak sabo je rasanya.

hmmm.....rupa sapa ek? Ibu dia ke abah dia?

2 comments:

Qaseh Nurani said...

mcm muke kite r!!!!!!comel...kih3..;p

g.o.b.e.l.l said...

hahahahaaha...iyo lahhhh ecah oooiii...ecah doakan supayasemua urusan dipermudahkan k...makin dekat dah due nih...

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top