Owh..5 Tahun Sudah...


Alhamdulillah, hari ni genap 5 tahun usia perkahwinan kami. Tu pun aku hampir terlupa, biasa lah kan, lelaki ni cepat lupa tentang perkara-perkara penting macam ni. Maklum lah, aku bukan jenis lelaki romantis idaman malaya. Hak..hak. Pagi-pagi tadi wife aku wish dolu sementara aku dok godek-godek laptop nak menyiapkan projek aku tu. Nasib baik wife aku memang faham sangat perangai aku ni. Pelupa pulak tu sekarang. Apa nak jadi ntah. Kalau tak, mau muncung sedepa. Hehe.

Tahun ni, Alhamdulillah dapat hadiah yang cukup bermakna bagi kami. Kini muncul Muhammad Qarin Rifqi bin Roysofian sebagai teman pendamping dalam hidup kami. Sesuai lah dengan maksud namanya. 4 tahun lepas dok berdua je, sekarang dah bertiga menjadi teman pendamping kami. Memberi keceriaan dalam hidup kami. Apapun kami selalu berdoa agar dia dapat membesar dengan sihat dan dalam keadaan sesempurna mungkin. Sebagai ibu dan abah kami akan cuba yang terbaik untuk manfaat hadiah kami tahun ini dari pencipta-Nya. Syukur.

SeLaMaT HaRi UlAnG TaHuN PeRkAhWiNaN YaNg Ke-5
(16-02-2007 - 16-02-2012)

(: abah sayang semua :)

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top