Lagi-lagi Bayo Saman....

Halamak.....ni la padah orang degil. Asik kaya kan polis trafik je. Haha. Dah terkena nak buat macam mana kan. Dah memang salah sendiri, langgo peraturan. Sapa suruh. Sementara encik di Jabatan Polis Trafik tengah berbaik hati nak kasi diskon ni kan. So bayo la. kang menanggis nak bayo plak bila diskon dah ditarik balik. plak tu dengo ura-ura ada mekanisma baru plak tentang saman. Huuu...ada macam interest plak. bahasa kasonye la. Tapi yang ni pun hampir menangis juga apa time bayo. Lari bajet nak beli bawang bilis malam nanti kat Kip Mart. Huhu. Kena pecah tabung lagi la ni. Tabung anak jiran sebelah bleh kot. Hahaha.

Tapi kan, aku rasa ada yang menyusul lagi ni. Masa pergi kenduri kawin kezen kat KL haritu pun redah kasi pecah juga. Dok follow kepala kete depan punya la laju. Kawasan 90 pun lari 140. Mak ai, tak follow kan aku plak sesat. Padahal kat hiway tu. Alasan. Hehe. Tau-tau bila dah sampai baru kezen cakap "eh tadi ada speed trap la" Aduyai...kompom kena. Tanya kepala, "awat hang laju sangat" simple je jawapan dia "mana ada laju, meter aku 11o je la, tak naik-naik pun". Tau la bawak volvo olskoll. Hehe. Plak aku ekor belakang sekali. Memang la kena. Hmm..wat to do...harapnya time aku lalu tu polis trafik tu tertidola ek. Hehe, bleh gitu?




nota kaki cagu : tak serik-serik...
jawapan - butang baju aku mana pahhh....ado...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top