Sedikt Memori...

Erm...bercerita tapi kalau tak ada gambo macam tak best plak kan...so aku sisipkan sedikit gambar la ye untuk mencantikkan blog aku ni. Hehe.

Apapun enterframe aku dulu la. Hehe

Memulakan sesi pembakaran. Baba n abang aku siap tak pakai baju lagi tu.

Hmm..yum...my peberet...kupang n caru...letak je abis.

Huhu...kesabaran menunggu.

ramai tak?

Huu..ramai..seronok.

makan time..

Makan lagi...

Tak cukup?..bakar lagi...

Amy..bengong..

Otai, Pak Uda sempat singgah walaupun tengah potong nenas. Tak tahan bau kupang la tu.


Wahh...ni lagi peberet...siakap..


Ini la hasilnya ditambah plak dengan sambal asam yang mak buat. Malatop!!!


Apapun terima kasih pada mak yang memberi sokongan kuat. Sambal mak memang terbaek lah.


Aku...pemerhati je.


Mak mok dah datang..tepi..tepi..haha.


Last..kenangan bersama sepupu sepapat yang sporting. Mak usu pun nak jugek. Hehe.


Sebenarnya banyak lagi gambo yang ada, banyak sangat nak upload la. Ni je la yang sempat aku masukan. Apapun semua orang seronok dan berpuas hati. Makanan pun tak ada yang terbuang walaupun dah belenger semuanya. Tetap habiskan juga. Maklumlah, semua belawong. Wakaka. Last-last Wife aku yang demam. Sian dia. Terbaring je ni. Hmmm penat sangat la tu ditambah plak dengan penat team building hari tu. Hope cepat sembuh la ye.


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top