Macam OK Plak...


 Tomey kan...boleh dipertimbangkan ni. Myvi Facelift 2011. So, esok kalau rumah aku dah siap so kena la amik kete lagi 1 untuk wife aku. Dia plak kejauhan nak pergi keje sok. Tersasar matlamat tapi tak apa coz dapat keje yang lebih sempurna dan jauh lebih baik dari tempat lama. Alhamdulillah. Tapi kena tengok rege la kan. Kalau mampu boleh la amik sejibik warna kuning macam ni. Garang sikit. Kalau tak pun beli motor sejibik bagi je la wife aku bawa kete aku tu. Abis cerita. Jimat pun jimat. Hehe. Tapi ada ke wife aku kata kete vios aku tu beso. Tak masuk akal. Pun tomey juga apa. Kalau nak beso BMW 7 Series tu baru betul beso. Alasan la tu. Haha. Tengok la rejeki nanti macammana kan.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top