Nasib Baik....


On the way balik dari opis tadi sekali entah dari mana kat hi way Pasir gudang tu ada plastik beso dan panjang berterbangan. Try nak elak tapi tak sempat plak. Elak kang membahayakan pengguna jalan raya yang lain plak. So, nak tak nak aku main langgar je la...tengok side mirror & cermin pandang belakang tak nampak plak plastik tu. Kompom dah melekat kat kereta aku ni. Nak berhenti kang lagi susahkan orang lain yang guna hiway tu. So aku nekad je la teruskn perjalanan. Sekali start dah rasa tak sedap hati aku berhenti juga kat lorong kecemasan la. Cek punya cek sekali plastik tu dah terselit kat rim sukan kereta aku ni. Berbelit-belit. Tapi nasib baik kat kereta aku ada multipurpose kit. Hehe. Potong punya potong, nasib baik boleh leraikan balik plastik tu. Lega rasa. So tak ada apa yang serius sangat cuma ada saki baki yang dah terlekat kat break pad tu tak dapat nak nolong la. Hope hilang sendiri je nanti kan. Nak amik gambo masa plastik tu tengah melekat tadi tak sempat sebab nak cepat kan. lagipun kat tepi jalan. Tak bleh lelama. So semua selamat. Alhamdulillah.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top