Baru Sampai....

Oh..Oh..Oh..baru sampai dari kampung terus sambar lap top. Bukan apa, tetiba je nak menulis. Alhamdulillah, kenduri doa selamat kat rumah mak tadi berjalan dengan lancar. Selesai gedebak-gedebuk dalam pukul 9.30 lah tadi. Mentong-mentong lagi kan. Cekiki'an lagi dengan sepupu sepapat kan. Ada yang nak minta tolong urut lagi. Hahaha. So, pukul 10.oo lebih tadi baru gerak balik ke JB, sebelum tu terkejut dengan tetamu yang tak dijangka. Aku sememangnya dah terasa kehadirannya cuma tak pasti. Di hujung majlis tadi baru munculkan diri. Membawa perkhabaran gembira. Alhamdulillah, jodoh pertemuan masih panjang. Nanti bisa ketemu lagi doink!!!. 

Dah lama sebenarnya tak memandu pada jarak yang jauh memalam macam ni. Aku bukan apa, cuma takut tak dapat kawal ngantuk jek. Tapi Alhamdulillah, cerah je mata ni. Hi-way pun lancar jek. Banyak kereta tapi meluncur dengan baik sekali. Tak ada sangkut-sangkut. Jadinya secara tak langsung aku sampai ke depan pintu rumah aku ni tepat pukul 11.30 malam kalau ikut jam kat kereta aku la kan. Hehehe. Hmm, lagi 1 yang aku perasan cuaca kat kampung tadi agak luar biasa cerahnya. Langit juga begitu indah dipandang dan bulan tersenyum mengiringi majlis. Harap, permualaan tahun baru kali dan hari-hari yang seterusnya ni membawa sinar dan rejeki.


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top