Marathon 1 - Jalan-Jalan Lepas Konvo...


Sejak malam sebelum majlis konvo hari tu adik aku asik tanya jek. Tak jalan-jalan ke? Kalau ikut aku yang mempunyai perangai seperti arwah abah aku, kalau ke satu destinasi tu mesti terus nak balik. Yang penting tujuan telah sempurna. Itu lah aku. Tapi biasanya aku ni fleksibel lah kan. Ikut keadaan. Jenis yang senang nak absorb keadaan sekeliling. Kadang tak sampai hati juga kan. Kita bawa orang so, tak kan nak ikut cara kita jek. So, tak ke mana lah, pergi pusing-pusing Putrajaya jek. Bagi "kita" macam dah biasa tapi cuba fikir yang "tak biasa" kan. Yang penting dapat buat orang tersenyum cukup lah. Ada juga kenangan. So, belajar untuk menerima cara orang. Ada kelebihannya di situ. Renung-renungkan dan selamat berfikir sejenak. Jom balik hari nak hujan. Huhu. Jalan balik ikut signboard jangan ikut suka.



0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top