Hari Raya Aidiladha Yang Bermakna...

Huargghhhh...seperti terasa baru bangun dari tidur yang panjang. Bermimpi yang tak diketahui hujung pangkalnya. Last-last termenung sendiri. Hehe. Apapun hari raya haji yang lepas begitu bermakna bagi kami sekeluarga sebab pada sabtu (9 Zulhijjah 1432H) lahir lah seorang puteri yang sangat comel sekali. Erm, bukan anak aku ye tapi bertambah anak sedara aku. Hoho. Kakak aku telah selamat melahirkan seorang baby gurl. Sebelum ni dah 2 orang hero kan. Alhamdulillah kali ni dapat baby gurl, mustilah happy bukan kepalang. Bulan depan plak dijangka adik aku pulak akan bersalin. Tapi tak tahu lagi girl or boy. Tak nampak katanya. Wife aku plak bulan seterusnya. Hmmm...anak mak usu plak bulan Februari. Wah, meriah lah raya tahun depan boleh lawan anak siapa nangis paling kuat. Haha. So, cerita panjang pun tak guna sebab ide aku tidaklah melimpah ruah seperti dulu sebab lately ni aku asik diserang sakit kepala. Hari-hari ok. Tak tahu lah apa sebab. Cekidaut.



Ala tomei-tomei...Puteri Nur Al-Qeyshah namanya.


Ni adik aku si Tenty pun nak bersalin bulan 12 ni. Tunggu je lah.


Wife aku plak bulan Januari. Huhu. Bibir Puteri memang cantik.


Aku plak bersalin...errr....tak kan lah kan...saja amik mood.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top