Alamak!!! Tertido...

Apa nak jadi. Haha. Sekali tertido betul da pagi tadi. Ingat cuma nak baring la sat kat sofa sambil tengok tv tu sebelum masuk tido. Sekali tak sampai berapa saat aku dah terlena. Kan aku dah cakap, memang tak boleh tengok tv time mcm tu. Mesti tv tengok aku punya. Haha. Sedar-sedar pukul 3.30a.m. Huhu. So dah tersedar tu kena la setel kan baju-baju aku tu. Tak buat apa pun, yang penting OFF soket tu. Tu dah kira terbazir 1 jam lebih tu. Target pukul 2.30a.m. dah abis pusing. Hehe. So pagi ni mata aku bengkak la nampaknya. 


Pukul 5.30 dah bangkit sahur. Gitu gini sampai la ni tak lelap lagi. Kang aje aku tido bawah meja ofis hari ni. Huuwaaa...nasib baik 1/2 day hari ni. Tapi petang nak kemas rumah pulok lepas tu setel sume kena pulak hantar wife ke rumah mak dia then aku meneruskan perjuangan membuka stall. Hehe. Tak jadi tutup la disebabkan mendengar nasihat daripada mohor-mohor besar. Mana la tau ada rejeki hujung Ramadhan ni. Ermm...nampaknya bersendirian la aku malam ni di stall.




nota kaki cagu : Apa pun jaga kesihatan la wei. kang orang raya ko tersadai je kat rumah.
jawapan - tu la, tekak dah perit juga ni. harap sihat la ye. kalau tak sihat, bleh ponteng baraan tahun ni. haha.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top