Dekat 2 Minggu...


Bulan Puasa tahun ni macam dah tak ada makanan lain yang aku nak makan untuk sahur. Haha. Menda alah ni la. Sejak jaga stall ni, balik dah lewat malam. So untuk mengelakan daripada tak makan sahur, terpaksa la makan sahur awal dan ini la tempat yang selalu aku tuju. Sebab masa on d way balik ke rumah aku ni je la tempat makan yang berjaya menggoda aku. Hehe. Tiap-tiap hari penuh walaupun pukul 12a.m++. Nak parking pun susah. Maybe sebab ramai orang tu la wat aku jadi suka pergi situ. Meriah sikit so ada la selera nak makan. So malam ni tak kan nak ke sini lagi ek?



nota kaki cagu : adakah kamu telah melupakan kedai mamak? hehe.
jawapan - tak...bukan...tak lalu la..tengah malam nak pusing-pusing...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top