LaLaLaLa....Tok....

Lalala...cuba untuk memujuk diri sendiri walaupun hakikatnya agak sukar. Things happened not supposed to be that i  expect before. Well...wild-wild west...hahaha...huhuhu...nak nangis pun ada. Lebih baik aku nyanyi dari aku menangis. Bukan istigfar lebih baik ke? Kaannn..hehe.


Apapun aku tetap bersyukur dengan pemberian-Nya. Nak cakap banyak pun tak guna dan yang penting aku akan cuba cari jalan lain, mungkin yang lebih baik dan itu yang aku harapkan. Moga diberi kemudahan untuk melaluinya. Honestly terasa agak kecewa dengan apa yang berlaku tapi yang penting aku harus redha dengan takdirnya. Hope aku punyai kekuatan.





nota kaki cagu : "Ya Allah, ampunilah aku, berilah hidayah padaku, anugerahkanlah aku dengan rezki, berilah afiat kepadaku, aku mohon perlindunganMu dari kesempitan tempat berdiri di hari akhirat kelak.[1]

[1] HR al-Nasa`ei no 209 , Ibn Majah no 1356 , lihat sahih sunan al-Nasa`ei no 356 dan sahih Ibn Majah no 226

jawapan - amin...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top