Proses Menambah Berat Badan Semula...

Erm..masuk raya yang ke-11 dah. Sekejap je kan. Dalam tempoh sebelas hari raya ni mula la macam-macam yang di telan. Haha. "Macamana nak maintain ni?" kata wife aku la. Aku no hal punyer coz memang aku nak tambahkan berat badan aku ni. Maklum la kan, orang kudud. Hehe. Tapi nampaknya macam tak naik-naik ni walaupun makan tak henngat kan. "Ko bela jin ke apa dalam perut tu?". Usik kawan-kawan aku la. Aku dah lali dengan usikan tu. Tak makan la wei dengan korang punyer jin. Hehe. Wachaa...




Di suruh minum susu, lagi la. Tak boleh masuk tekak aku ni. Hehe. Kata nak gemuk. Bukan gemuk la, berisi dan sihat. Tu lebih tepat. Tapi memang kena belajar minum susu ni. Nanti osteoporosis (betul ke ejaan aku ni?) haha...baru padan muka aku. Keriuk-keriuk dah bunyi tulang. Waka-waka.




nota kaki cagu : minum la susu coklat, sedap sikit. hehe...
jawapan - erk...tak mencabar langsung...(eksen)

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top