Pagi Yang Gelap, Kini Sudah Terang...


Belum terang lagi la. Hujan lagi ni. Hmm. Lama dah tak hujan pepagi macam ni. Kalau ikutkan, tido lagi syok hujan-hujan di pagi hari macam ni kan. Syahdu je rasa. Tapi mata aku tak boleh nak lelap. Dok memikirkan masa depan. Cehh...macam seyes sangat je bunyinya ni. Haha. Apapun, moga diberi jalan untuk melaluinya nanti la.

Oh hujan...enggan melayan diri ku lagi...pabila...mata ini tak boleh nak tutup...dan lagu-lagu di radio jiran sebelah...seolah-olah memerli aku...tetapi...aku buat tak tahu...adakah perasaan ini sebenarnya hampa...ataupun...mainan perasaan saja...hahaha...apa kaedahnya aku merepek pagi-pagi yang hening ini...hampagas...adalah lebih baik aku meminta pada-Nya.




nota kaki cagu : elok la tu, mengadu la pada-Nya...
jawapan - ye pak...doa itu senjata orang mukmin...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top