Kemana...

Morning...Selamat isuk...hari ni ntah semangat apa aku boleh sampai awal ke ofis plak. Semangat daun kot. Haha. Walaupun...hmm...Tengok meja aku ni pun macam dah tak lalu je la. Paper menimbun, fail tinggi macam KLCC, dengan coklatnya (cilok hamper ofis..hehe..) dan bagai lagi la. Sebenarnya rasa dah tak keruan ni.

Kemana jalan yang nak aku pilih ye?. Or maybe, aku tak nampak lagi jalan mana yang seharusnya aku lalui ni. Apapun akan terus mencuba mencari jalan terbaik itu. Bila jiwa kacau macam ni la jadi nye. mengerumet je. Haha. Dalam hati je tapi. Ye la, dah mula terasa tekanannya. Yang penting cuba tetapkan nawaitunya dulu ye. Pagi-pagi kena setting otak dulu. Then baru boleh fokus.




nota kaki cagu : bertindak mengikut arahan...
jawapan - arahan sapa plak? ikut kata hati sambil berfikir & berdoa la...hehehe...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top