Apa Plan Untuk Esok Ye?...

Kata wife aku "bang, esok kita kemas rumah nak? minta tolong Arni jagakan stall kita macam base. Petang nanti kita sambung la.." Hehe.. Aku jawab seperti biasa "orait" tanda tanpa halangan. Huhu. Setelah bertanya kepada yang punya badan a.k.a staff aku akhirnya esok aku akan memulakan misi mengemas rumah. Haha. Nasib baik esok dia menyudikan diri bekerja dan bernasib baik juga memang esok cuti hari merdeka kan. Tapi masa pun singkat juga. Ye la tak tau esok boleh bangkit pukul bape kan unless tak sambung tido lepas sahur. That's the great way la. Tak apa la, kemas bahagian dalam je. Bahagian luar aku dah setel. Apapun yang paling aku "jeleh" masa nak buka langsir & pasang langsir. Boleh gaduh. Apapun apa yang penting, "kerjasama". Tinggi tu. Sakit tengkuk aku ni. That's the plan la.




nota kaki cagu : ala...alon-alon tor...nanti sok dah start, pandai la arrange nanti. macam tak base plak.
jawapan - baaeekk laahh...tak mau tolong kah???

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top