Kaedahnya...

Seronok sungguh hari ni mengemas rumah. Menyapu, mengelap, memvakum (ada ke bahasa ni???), mendekorasi dan sebagainya la. Sungguh puas hati dan sungguh penat sekali. Huhu. Namun kaedahnya bila aku terkena habuk, semput la jawabnya. Aduyai. Terpaksa beb. Tak kan nak tengok wife buat kerja sorang-sorang kan. Apa kaedahnya plak kaaaannn. Sampai la ke malam ni semput aku tak hilang lagi. Sob...sob...meleleh. Ni yang aku tak gemar ni. Kalau semput je aku ok lagi, tapi bila bab selsema ni memang aku tak boleh blah. Asik sedut-sedut je sampai terlebih oksigen ke otak aku. Pening jadinya. Macam nak cuti terawih je. Huhu. Tak mungkin. Sayang.


"Apapun aku enjoy mengemas tadi. Minggu depan mengemop plak. Hahaha. Ada sapa-sapa nak tolong tak?"




nota kaki cagu : huk aloh...ada lagi yang tak siap ke?
jawapan - banyak lagi pak, disebabkan tadi tak boleh nak handle semput ni kena la stop jap. Ahad ni sambung balik kasi licin itu rumah. sikit je lagi.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top