Bila...



Ermm...tak menyempat nak menulis kat blog aku ni sejak kebelakangan ni. Tapi hari ni aku gagahkan jua menggodek-godek apa yang patut. Nasib baik tak karat lagi blog aku ni macam "wall E". Hehehe.. Biasalah, sibuk dengan stall dan macam-macam lagi. Apapun rasa tak sedap hati bila aku tak jengah kat blog ni. Macam dah jatuh chenta plak. Hahaha. 








Kesibukan di ofis juga membuatkan aku rasa tak senang nak menulis. Tapi start dari minggu ni nampaknya mood raya dah mula la. Lagu raya sana sini termasuklah pc aku ni yang memberi khidmat masyarakat menyiarkan lagu-lagu raya buat santapan halwa telinga staf-staf ofis walaupun aku berdua je selalu kat ofis. So tak ada choice la. Kerani aku terpaksa menahan telinga dengar lagu raya hari-hari. Kemaruk ke aku ni.

Lagi satu, ni paling aku geram. Mentang-mentanglah tuan rumah kamu ni sibuk dan tiada begitu banyak masa di rumah, mula lah kamu menjadi raja di rumah aku ye wahai En. Kokoch a.k.a En. Lipas. Bersenang lenang kamu mencuri makanan kat rumah aku tu. Hmm..ni masalah juga, maklumlah taman perumahan dah lama so macam-macamlah makhluk tuhan tumpang lalu. Bila nak kemas rumah ni??? Raya dah dekat. Huhu. En. semut pun dah mula banyak naik ni. Musim hujan. Nak aku spray macam tak sampai hati, tapi kalau dah melarat, maafkanlah aku wahai En. Kokoch & En. Semut ye. Mungkin itu takdirmu. 




0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top