Terkena Juga...

Hmm. buat julung kalinya, aku tersasar terus daripada mendapat hikmah bersahur. Huhu. Terkilan betul la. Nak buat macamana memang tak larat nak buka mata. Wife aku pun memang tak sedar. Seteguk air pun tak sempat. Tersedar pun terdengar azan subuh masjid belakang rumah aku tu. Jam loceng kat handphone aku tu dah tak makan dek telinga aku dah. Selamba je walaupun handphone aku tu sebelah meja telinga aku je. Dua-dua handphone bunyi pun tak memberi kesan langsung. Di tambah plak dengan alarm handphone wife aku. Pun tak jalan. Hahaha. Sadis-sadis. Tak apa la, baru first time terlajak. Hopefully lepas ni jangan la tak sedar lagi. Nasib baik malam tadi dah back up dengan GCB kat McD. Boleh la.






nota kaki cagu : haa..kaaannn..nape tak tepuk bantal 3 kali diikuti dengan selawat masa nak tido?
jawapan - dah buat dah pak. tapi rasanya memang kepenatan banget nih. tapi mulai esok dah 10 malam terakhir. harap diberi kekuatan seperti tahun-tahun sudah. ye pak. amin.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top