Terasa Lembek...

Badan terasa tersangatlah amat sengal dan sakit-sakit. Tetap nak manulis juga. Huhu. Ni disebabkan lepas je kawin hilang semua xtvt sukan ataupun riadah. Kalau bujang dulu, waaa..rajin ni pergi joging. Main ping pong ke, main badminton ke. Sekarang stamina pun dah hancus. Dah lebih 3 tahun juga la tak bersenam. Macamanalah badan tak sengal kaaann. Kata nak pakai lama. Huk-huk. Dari hari ke sehari kata "ahh hujung minggu g joging la", last-last, hampeh. Pergi sarapan melantak roti perata adalah. Haha. Ni lagi la bulan posekan. Lagilah tak dan nak bersenam (alasan). Zaman Nabi dulu siap pergi berperang. Menang plak tu. Apa nak jadi dengan aku ni.



Apapun azam lepas raya ni nak kenalah menjaga kesihatan dengan beriadah ke, apa-apa xtvtlah yang bleh menyihatkan badan ni. Dah la kudud. Kena tiup angin gerenti melayang. haha...sedar diri ni. Musti kena buat ni dari sekarang, bukan apa dah terasa simptom-simptom semput aku dah nak singgah balik ni. Aduyai...harap-harap jangan la bertambah teruk nanti. Aku tak nak makan ubat, pizza aku nak makan la. hik..hik.. So kena la cari membe yang rajin dengan xtvt-xtvt sebegini. Hmm..siapa ye. Haa..tau dah siapa. Tak lain tak bukan wife aku la (uik, rajin ke). Haha..buat teman je la. Harap-harap dapat la dilaksanakan ye. 

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top