Idamanku...

...Sekadar Inspirasi...



...hmmm..menjadi idaman...






Setiap makhluk yang berjenama manusia pasti mempunyai impian dan cita-cita. Tidak terkecuali diri ini. Orang kata, cita-cita dan impian biar tinggi melangit so ianya boleh disandarkan sebagai matlamat hidup. Tapi sesungguhnya biarlah ianya melalui jalan yang betul agar mencapai destinasi yang sepatutnya. Bagi aku untuk memiliki sesuatu seperti diatas adalah agak mustahil dan mungkin jauh lagi perlu ku menapak. Tapi manatau kan, suatu hari nanti, jika diizinkan yang Maha Kuasa. Aku tetap berdoa agar sekiranya aku, samada aku memperoleh apa yang aku idamkan atau tidak di dunia sementara ini, agar Allah sentiasa menjadikan aku seorang yang sentiasa mensyukuri nikmat-nikmatnya. Amin.....

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top