Saturday Bluessssss......

Erm...suasana cukup sunyi di pejabat pagi ni...2 tingkat tp berempat je...Tapi kejap lagi meriah kot...lagipun ada taklimat LS1 hari ni...huhuhu...pasti agak membosankan tapi untuk kebaikan juga...apapun pasti hari ni hari yang sibuk pada aku...balik kerja nanti kang terus nak ke umah membe wife...majlis kahwin...minggu lepas tak dapat ke rumah pihak perempuan...maklumlah, sibuk opening stall aku tu...dah kena datang sebelah lelaki pulak...kalau ikut hati aku tak payah pergi pun tak apa...tapi hati kawan harus dijaga...kawan wife aku, kira kawan aku juga la...adil bukan...lepas tu nak kena bergegas ke stall pulak...mesti jalan jem...ada pesta makanan 1 Malaysia 1 halal kat Festive Street Mall, Danga Bay tu...harap-harap adalah rezeki untuk aku hari ni...memang hari2 Allah kurniakan rezeki, cuma aku berharap dan berdoa agar ditambah rezeki aku hari ni...Aminnn....

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top