Harinya Dah Sampai...

So, harinya pun dah sampai, makanya petang ni dalam pukul 4.oop.m aku dan yang lainnya akan bertolak ke Kajang terlebih dahulu sebelum menyambung perjalanan ke Kelantan pada esok pagi sesudah subuh. Secara spesifiknya kami akan ke Kuala Krai. Ini kali pertama aku menjejakkan kaki ke Kelantan apatah lagi nak sampai ke Kuala Krai kan. Yang mana katanya di bahagian pedalaman sikit. Katanya la. Nak wat to do, abang ipar dapat orang sana kan, so secara tidak langsung hikmahnya dapat la juga aku ke sana. 


Tengok negeri pantai timur plak. Kalau pantai barat, semua aku dah jejak la sampai ke Perlis. Jadinya, coti aku pun panjang la, bermula esok 12hb sampai la ke 16hb dan yang bestnya 17hb cuti Wesak Day. Yeay, dapat sambung coti lagi. Pastinya wife aku begitu jeles sekali sebab company dia tak amik coti tersebut. Silap-silap petang ni aku dah 1/2 day. Kih..kih..kih...apapun selesai kan kerja dulu la ek, hati senang sikit. Namun kat hati ni pun ada kerisauan sikit. Berdoa banyak-banyak supaya terang perjalanan. Ye la, jauh kan. So sebarang kemungkinan tu ada cuma pastikan segalanya berada dalam keadaan baik. Itu je yang mampu. Selainnya berserah pada yang Maha Kuasa. Apapun tak sabar ada, risau pun ada. Berbaur semuanya.




nota kaki cagu : apa yang menarik kat kelantan ek???
jawapan - membe opis nak kirim toto je...xd menda lain ke? haha...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top