Makan-Makan Lagik....

Tapi sebelum aku kenyang makan ayam yang aku goreng masa rewang tu, malamnya tu, Sabtu malam Ahad sempatlah aku berjumpa dengan sahabat yang lain. Saja jumpa sebab memang dah lama benar tak jumpa mereka ni. Walaupun tak semua yang dapat datang kan. Kita pun faham. Masing-masing dah ada program sendiri + cuti lagi kan. Yang Emu pergi Cameron Highland sebab kena pow dengan bini dia. Wakaka. Wat to do. Si Odi plak tak dapat balik hari Sabtu, katanya Ahad pagi baru gerak dari JB. Pun wat to do. Do..yang ada je ni la kan. Pun best. Ni pun plan last minute juga. So yang ada ni cuma family aku, Ato, Ambo dan family Pudin. Lokasinya, Restoren Asam Pedas Mak Ngah Parit Jawa.

Inilah dia restoren dimaksudkan. Aku baru 1st time sampai sini. Ramai juga yang datang. Susah nak parking. Belasah je.


Sapalah yang amik gambo ni? Bergegar. Kata DSLR??? hik. Yang aku pegang tu hero ambo yang baru. Aqil Aiman namanya. Montok macam bapaknya.

Huu...ni la dia menu utamanyanya. Apa lagi kan, asam pedas la. My peberet ikan merah. Lagi satu tu ikan jenahak. Tak best sangat. Isi keras.

Biasa la kan kalau letak depan aku memang kasi licin punya. Erm, pada aku tak berapa sangat la sedapnya tapi sebab dah lapo. Huahuahua.


Ni gambo yang paling aku suka. Macam nostalgik je kan. Hehe. Nampak aku gomok sikit dalam gambo ni kan. Betul tak???





nota kaki cagu : yang penting dapat ngumpul dengan kenkawan...
jawapan - itulah tujuannya...nanti bleh return lagi kat tempat lain...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top