Aduyai....

Hari ni kan, gua dapat 2 orang bebudak praktikal dari mana ek...erm...haa...tak yah gtau la. Sorang ni kena letak bawah gua untuk DCC Drawing Control la. Gua ingat dia memang boleh buat drawing la, gua pun rasa lega la coz ada yang membantu kan. Tapi gua panas hati sikit beb, sebab dia tau basic je. Aduyai bosss...kalau gini tak dapat la membantu dalam kerja gua bosss. Huhu. Nak kena ajar ke? Makan masa gua ni bosss...Bos bukan amik pusing pun. Bos...bos...Wat to do. Kena ajo juga la. Baca command la wei, baru bleh buat. Baca manual dulu ke. Tak kan dari A sampai Z nak kena tunjuk kaaannn. 

Tak apa la, bukan nak salahkan bebudak ni pun. Memang dia belajo basic je pun, sama la macam aku dulu. kenang-kenang balik, masa rebut komputer masa kat bilik acad dulu. Haha. Tersengih sorang-sorang aku. Aku dulu pun belajo sikit-sikit, godek komputer sampai terbako. Haha. So sekarang ok la. Aku harap bebudak ni pun rajin la "mengexplore". Sampai berasap pc tu pun tak apa sebab bukan pc aku. Wakaka. Gud luck la untuk mereka ni.




nota kaki cagu : jangan kedekut ilmu ye cik en. payan...hehe...
jawapan - tak ada la, kedekut karang susahkan diri juga...kaannn...ilmu yang Maha Esa tuu...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top