Oh Tidak...Tekanan, Tension Ke Stress...


Hmmm...Gua ingat setel sudah, tinggal sikit-sikit aje. Tapi gua dapat call kena mengadap plak esok dengan engineer JKR. Geram pun ada, sebelum ni masa datang site tak ada pulak nak komplen-komplen ye. Ye la, maybe technician ok tapi engineer cerewet sikit kot. Nama pun engineer kan. Tu la, nape tak jengguk site awal-awal. Dah nak serah baru datang. Kan..kan...Tapi gua harap tak serius la. Eh, "gua-gua" plak..aku la...tu kira marah la tu...hehee...Tak apa la, bertenang, dengar dulu apa masalah esok. 


So...jangan fikirkan sangat k. Memotivasikan diri ni. Hehe. Apapun menjawab je la sok ni. Tak kan nak ngaku salah plak. Kalau memang dah salah, terima aje le ye. Tapi masa dah time, dia ada silap juga ek. Nape tak datang site awal-awal. Tu je hujah aku. Chaiyukkk!!!




nota kaki cagu : baru ingat nak bersenang lenang kat opis sok...huh...
jawapan - bersenang lenang kat jkr je la sok...kalau dah susah sangat nanti, serah je kat bos bagi setel, baru dia taaaaauuuuuuuu...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top