Cuci-Cuci The.......Keretaku......

"Halo..macha...macam biasalah k, kasi cuci luar saja...set..." "Wokey..." sambil menggoyangkan kepalanya. Dapat bayangkan tak? Haha. Macam tu la selalunya. Sebenarnya kalau diikutkan, aku lebih suka cuci kereta sendiri. Selain dapat keluarkan peluh, lebih puas hati kan. Bukan apa, kadang diaorang ni cuci semberono je. "siap boss...6 ringgit saje" sambil bagi kunci. Bila tengok, macam tak siap jer...jer....grrrr...bisa mendatangkan kemarahan.


Tapi, aku bukan kaki nak bising-bising. Ye la, customer tengah ramai. Yang cuci berapa kerat je, so aku pun buat-buat la faham situation dia orang ni. Nanti sampai rumah aku touch up la sikit-sikit part mana yang debu or lumpur yang degil melekat lagi tu. Maklumlah kete bawa pergi site. Nasib baik kete aku silver so tak berapa nak nampaklah kotoran degil tu. Hehe. Pilihan bijak. Tak gitu. Kalau ada masa baik cuci sendiri la kan. Puas, hati pun senang.




nota kaki cagu : customer is alwayzzzzz right...
jawapan - memanglah, tapi kita sama-sama manusia kan...tak sempurna...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top