Huargh...So Tired...

Huhu...Minggu yang begitu menyibukan diri sepertimana yang aku jangkakan gara-gara semua projek yang aku handle nak serah sebelum hujung tahun ni. Ada 4 projek tu. Tu yang macam tak cukup nafas tu. Mood pun jadi tak tentu hala. Memang penat sangat, ke sana ke mari. Habis masa dalam kereta dan atas jalan raya. Boleh ke ni? Cuba yang terbaik je la. Semuanya membabitkan banyak pihak. So...aku buat yang terbaik untuk part aku je la. Ni pun baru sampai dari Simpang Renggam. Terus balik umah. Terus wat apa yang patut then bloging. Tak dan nak menyinggah opis balik. Hehe. Esok sambung lagi ke Pasir Gogok. Uwaaa...so tired..."Naik gaji bosssss"....




nota kaki cagu : kerja ke kerjan, mimpila nak naik gaji beb???
jawapan - tak pe, moga dibuka pintu hati bos aku...amin...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top