Perjalanan...Ke, Jalan-jalan...

Salah satu hobi aku adalah memandu. Pada aku memandu ni salah satu terapi untuk aku. Lain orang lain caranya kan. Terutama bila aku memandu waktu malam or lebih tepat lagi, tengah malam. kenapa? Sebab jalan pun lengang. So masa ni lah otak aku ligat berfikir untuk mencari ilham. Hehe. Hiway kat JB ni start kul 12 je sepi lah. Tu yang aku suka dok JB ni. Aman je rasa. Kalau kat KL tu, dengar ceritanya orang tak tido 24 jam. Sibuk je memanjang hiwaynya. Orang kata lah.

Masa aku amik gambo ni time malam Deepavali lepas. Lama dah tu, kira gambo basi lah kan. Lantaklah kan. Hehe. Masa aku lalu hiway Skudai area Taman Tun Aminah ni meriah dengan bunyi mercun. Asal raya je, mercun. Huhu. Dalam pada drive tu sempat jugalah snap gambo. Sebenarnya aku nak amik gambo bunga api yang cantik-cantik dan macam-macam warnanya. Tapi wat to do, kamera murah kan. Tak nampak apa. Lampu jalan nampak lah. Bila drive sorang-sorang ni macam ni la perangai. Hehe. Layan perasaan. Baru lepas ngopi dengan membe lagi lah layan.




nota kaki cagu : hati-hati di jalan raya bro...
jawapan - kira hati-hati la tu...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top