Mim Aliff Lam Sim...Why???

Kenapa ye 2-3 hari ni terasa agak malas sikit. Kerja dah agak banyak dan menimbun atas meja makan ni. Hehe. Setelah aku kaji beberapa perkara sah la yang aku agak kepenatan minggu ni. Banyak pergi outstation. Hari ni pun pergi keluar juga. So...nak buat part time pun macam tak larat je. Jam baru pukul 9 mata dah kuyu. Bila lagi nak buat kaann...nama pun part time, kena la buat malam. Tak kan nak kacau waktu kerja. Tak elok pulak. Sikit-sikit boleh la kan. 

Malam ni pun macam tak larat dah nak membentang segala pelan yang ada. Bergulung-gulung macam ombak. Haha. Hmm...harap esok adalah kudrat nak buat. Minggu depan dah nak submit. So, kita rest cukup-cukup dulu. Jangan paksa sangat. karang otot dah menegang, satu sen tak guna. Ni pun dah terasa ni. Stress la ni plus penat. Pn. Doc pesan sudah. Jangan merenyam sangat. Tapi aku try tak nak manjakan badan aku ni. Kena lawan. Degillll....macam kuat kan. Kudud!!! Haha. Mengutuk diri sendiri nampaknya. Asik orang je kutuk. Hehe.




nota kaki cagu : ye..ye..setuju, rest dulu...
jawapan - baeekkklahhh!!! tapi sok ada technical meeting, tengah fikir macam mana nak marahkan subcon aku yang menjengkelkan itu. huhu...stress keje tak siap kat site beb...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top