Nak Buat Apa Ye Cuti-Cuti Ni?...

Hmm...Apa nak buat ye? Alhamdulillah, kerja part time aku dah setel so nak ganti masa yang aku dah curi before this untuk wife aku. Jalan-jalan la ye cuci mata. Nak shopping dah hujung bulan. Hahaha. Boleh gitu. Apapun nak rest jap. Petang nanti boleh la berjalan. Itu pun kalau ada  kudrat la or kalau aku tertido, tak dapat la nak nolong. Huhu. Kadang-kadang dok rumah lagi seronok. Pada aku la. Dok layan dvd. Hehe. Itu aku la. Orang pompuan ni lain sikit. Hehe. Stress dia dok umah sepanjang hari. Wakaka. Kalau wife aku baca ni sure kena. Hehe. Tak apa la, minggu ni dijangka akan begitu sibuk. So...jom la jalan-jalan cari fasal ke cari makan ek...ek...ek...




nota kaki cagu : dolan-dolan golek panganan...
jawapan - asik mangan waie, dak lemu jugak...hahaha...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top