Think...Fikir & Merenung....

Sebenarnya dah lama aku berfikir tentang perlukah aku terus berada di organisasi ni. Kalau ikut hati mati, ikut rasa binasa. So, aku kena fikirkan semasak-masaknya atas apa jua tindakan yang bakal dan akan aku ambil kelak. Silap langkah, susah plak nanti. Kalau bujang tak apa la kan. Susah-susah balik kampung je. Hehe. Berteduh sekejap. Bleh gitu. Makin lama kat sini makin memberontak jiwa. Tapi kesabaran juga. 

Aku perlukan petunjuk dan mudahan Dia beri petunjuk untuk aku.

Apa kata kita cuba peluang yang ada. Tak gitu. Mana tau kan, di sana lebih baik. Tapi ye la kan, untuk memulakan sesuatu yang baru tu bukan mudah. Tapi kalu tak coba tak tau juga kan. Kira gamble je la kan. Kena kuatkan semangat.




nota kaki cagu : buat la solat sunat istikharah ye cik payan...
jawapan - akan aku usahakan...

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top