Apa Kes....Senyum Aje Lah...

Apa kes hari ni. Kepala sakit start dari pagi tadi. Tersedar tidur je terus sakit kepala. Tak bagi can langsung. Hehe. Tak apalah kan. Kira kifarahlah tu. Mungkin tersedar dengan cara terkejut kot. Bukan apa, awal pagi tadi sebelum subuh punyalah angin kuat. Berderau-derau bunyinya. Rasa macam nak tercabut bumbung rumah pun ada. Ditambah plak dengan hujan yang segan-segan nak turun. Kejap ada, kejap tak ada. Rasa macam hujan batu pun ada. Berdentam-dentum jatuh atas bumbung rumah. Syukurlah tak ada apa-apa yang buruk berlaku. Start tu lah kepala ni sakit.

 So, rumah aku agak meriah sikit hari ni. Pakcik aku datang kan. Dari melaka ada dan dari KL pun ada. Katanya datang ke JB sebab ada meeting koperasi untuk kakitangan kerajaan. Entahlah meeting apakan. Nasib baik makcik aku yang kat Melaka tu tak join, sebab surirumah sepenuh masa, so dia temankan wife aku kat rumah lah. Nak memasak katanya. So, makan berdamai lah kat rumah aku hari ni. Hehe. Seronok makan ramai-ramai ni. Entah apa menu aku pun tak tahu cuma tadi pagi nampak dah start rebus daging. Belasahlah apa pun. Aku tibai je. Aku kan pewut stokin. Tapi dah tak macam dulu lah.

Lagi satu entah apa kes bos beso nampak hepi je hari ni. Tiba-tiba tegur aku plak. "Ada ok ke ini hari?" "itu Sue macamana, ada sihat tak?" Aku jawab "ok je Mr. Chiang, semua ok." sambil angguk-angguk kepala. Fikir aku, menang loteri ke hapa ni!!! hahah. Ok la tu hepi kan, hope sampai bila-bila lah. Maklumlah nak raya ni kan. Ada can dapat bonus beso sikit. Har..har..harapan lah. Tapi mana tau kan. Doa ni. Rejeki anak ke. Hehe. Nama je rejeki anak, tapi bapak yang bedal. Haha. Biasanya macam tu lah. Ada can beli samsung galaxy tab, ipad2 ke, iGobelL ke. i,,i,,ice kacang pon sodap.



0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top