Terpeleset plak......

Aduyai..macamanalah aku boleh tergelincir then jatuh terduduk depan toilet opis ni. Mak ai sakit tu. Nasib baik tak serius lah. Rasa aku lah. Tapi rasa macam ada yang terseliuh sikit ni. Pergelangan tangan sebelah kanan ni macam nak kena repair ni. Sebab menahan kat lantai masa terjatuh tadi. Punggung ni pun sakit juga. Sebelah kanan. Hope tak ada apa-apa berlaku kat tulang aku lah. Dah la kuruskan. Terasa sampai ke tulang ni. Tengoklah sehari dua ni macamana kan.

Aku harap sangat tak ada apa-apa ni, dah lah wife aku tengah dalam keadaan yang tak menentu. Jadinya aku kena kuat. Kalau aku pun sakit, sapa yang nak diharapkan lagi nak buat kerja-kerja rumah tu.  Tapi rasanya macam makin sakit ni. Rasanya kena urut baru ok kot. Siapa yang nak urut? Kalaulah arwah abah ada, selesai masalah aku. Tak apalah, tak elok aku cakap macam ni kan. Kena redha, bukan apa cuma rindu. Aku urut sendiri aje lah kan. Kata Anang Kesuma kan.


0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top