Sepatutnya....

Sepatutnya malam ni aku ada perlawanan bowing mewakili wife aku untuk company dia. Tapi disebabkan keadaan wife yang tidak mengizinkan so, dok kat rumah aje la kan. Itu yang terbaiklah. Kalau tidak mesti aku dah berjaya menang piala untuk kategori longkang. Hahaha. Ala, kalau main pun buat suka-suka je. Training pun tidak. Dan malam ni juga sepatutnya pakcik aku dari melaka akan sampai. Pukul 1 katanya dijangka sampai. So, kena tunggu aje lah. Sok kerja lagi. Tapi apa ada hal.


Dan sepatutnya aku kena balik ke kampung Air Hitam petang esok sebab ada majlis akikah anak kakak aku. Tapi keadaan tidak mengizinkan. So, aku kena stay JB je ikut nasihat doktor. Itu juga yang terbaik. Nasib baik esok makcik aku ada sini. Senang sikit hati nak ke pejabat esok. Ada yang tolong tengokkan wife aku. Kalau tidak memang aku amik coti je esok eh pagi nant. Dah esok dah pun. Haha. Oops pakcik dah sampai. Kena entertaint. Hehe.

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top