Nak Itu...Nak Ini...Tapi....







Aku rasa macam nak IP4 or LG Optimus 2x dengan alasan bateri handphone yang aku pakai sekarang ni dah start makan karen kuat. Sekejap je dah abis baterinya. Aku rasa nak rembat Ipad2 or Samsung Galaxy Tab, so senang la nak online kat mana-mana yang mana bleh online la. Nak ikut peredaran zaman katanya. Aku rasa nak tukar rim sukan kereta aku sebab 3 darinya dah bengkok coz aku bawa keta kan ganas. Sebab masuk site sana sini. Agak bleh klim dengan kompeni tak ek kalau tukar? Aku rasa nak letak DVD Player kat dalam kereta aku kononnya nak bagi khidmat masyarakat kat sesiapa yang tompang keta aku. Ye la, boring dengo muzik bleh tonton wayang dvd cetak rompak kat dalam keta. Itu dan ini bersarang kat dalam benak aku ni. Kalau ikutkan, semua nak. Nak...nak...nak...tak ada orang nak bagi ke?

Tapi, aku kena lupakan semua tu buat masa ni kerana ada yang lebih penting menanti. Mulai sekarang kena la kumpul duit untuk persediaan menyambut orang baru tahun hadapan. Hehe. Ditambah pulak mungkin besarnya rumah baru aku akan siap pada tahun hadapan. So rejeki berganda la ni kan. Banyak nak kena pakai tu. So dah jadi tanggungjawab aku untuk melangsaikan semua itu. Kalau wife dapat tolong-tolong back up pun dah alhamdulillah. Wife dah pesan awal-awal yang kalau bleh dia tak nak bersalin kat GH. Huhu. Akan diusahakan la ye. Ye la kan, 4 tahun tunggu so kena sambut ditempat yang lebih selesa la ek. Sebolehnya aku akan coba usahakan. Mudahan bertambah murah la rejeki, insyaAllah. Apapun bersiap sedia melalui hari yang mendatang kerana ianya pasti mencabar. Permudahkan Ya Rabb.




nota kaki cagu : pesanan telah disampaikan...
jawapan - persediaan dan bekalan perlu dikukuhkan... 

0 comments:

Post a Comment

 
G.O.B.E.L.L © 2010 | Designed by Chica Blogger | Back to top